ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
Το ηλεκτρονικό κατάστημα flowersmarianna.gr που από εδώ και στο εξής θα αναφέρεται ως Εταιρία ή ως κατάστημα, είναι ένα κατάστημα πώλησης προϊόντων μέσω διαδικτύου το οποίο εδρεύει στις Σέρρες με ΑΦΜ 076785614 ΔΟΥ Σερρών.
Η ιστοσελίδα του καταστήματος έχει ως στόχο την πληροφόρηση των καταναλωτών για τα προϊόντα της, δίνοντας σε αυτούς τη δυνατότητα πραγματοποιήσουν την παραγγελία τους ηλεκτρονικά.
Η πρόσβαση σε αυτή και η χρήση της υπόκειται στους ακόλουθους όρους και κανόνες, οι οποίοι υπερισχύουν κάθε αντίθετης ρητής ή σιωπηρής συμφωνίας μεταξύ του καταστήματος και των χρηστών-επισκεπτών της.
Το κατάστημα λαμβάνει κάθε προσήκον μέτρο έτσι ώστε τα στοιχεία και οι πληροφορίες που εμπεριέχονται στην ιστοσελίδα του να είναι πλήρη, ακριβή και αξιόπιστα. Το κατάστημα δεν εγγυάται την ορθότητα, πληρότητα, ακρίβεια και αξιοπιστία των ως άνω πληροφοριών και δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών για οποιαδήποτε ζημία οφειλόμενη στον εσφαλμένο και ανακριβή χαρακτήρα τους. Το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί την ιστοσελίδα του, να προσθέτει, τροποποιεί και αφαιρεί οποιοδήποτε στοιχείο και πληροφορία που περιλαμβάνεται σε αυτήν χωρίς προειδοποίηση. Διατηρεί ακόμα το δικαίωμα να τροποποιεί τους παρόντες όρους ανά πάσα στιγμή. Η από μέρους σας πρόσβαση στην ιστοσελίδα του καταστήματος επιβεβαιώνει ότι έχετε κατανοήσει τους όρους του παρόντος και συμφωνείται απόλυτα με αυτούς. Για κάθε διαφορά που απορρέει από τη χρήση των υπηρεσιών του παρόντος ανάμεσα στο χρήστη και στο κατάστημα εφαρμοστέο είναι το ελληνικό δίκαιο και αρμόδια τα δικαστήρια Σερρών.
Περαιτέρω μπορείτε να απευθυνθείτε για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς στην ανεξάρτητη αρχή «Συνήγορος του καταναλωτή», στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.synigoroskatanaloti.gr/ ή στον Ευρωπαϊκό Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, στην σχετική πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: http://ec.europa.eu/consumers/odr
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
Η σύναψη έγκυρης παραγγελίας είναι δυνατή εφόσον ο καταναλωτής είναι δικαιοπρακτικά ικανός σύμφωνα με τον ελληνικό ΑΚ, ήτοι εφόσον έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του και δεν τελεί υπό δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης.
Η σύναψη παραγγελίας πραγματοποιείται :
Α) Μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας ακολουθώντας τα εξής βήματα:
Ο καταναλωτής εγγράφεται στην ιστοσελίδα του καταστήματος συμπληρώνοντας στην αντίστοιχη φόρμα το ονοματεπώνυμό του και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου ενώ ορίζει και τον προσωπικό του κωδικό πρόσβασης στην ιστοσελίδα. Εν συνεχεία θα λάβει από το κατάστημα στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο ένα μήνυμα επιβεβαίωσης της εγγραφής του.
Προκειμένου να πραγματοποιήσει παραγγελία συμπληρώνει στην αντίστοιχη φόρμα τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης.
Η ολοκλήρωση της παραγγελίας πραγματοποιείται με την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων Όρων Χρήσης και την Οριστική Υποβολή αυτής. Μέχρι το σημείο της Οριστικής Υποβολής, ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την προς ολοκλήρωση παραγγελία του οποιαδήποτε στιγμή. Από την στιγμή της Οριστικής Υποβολής και μετά, η ακύρωση πραγματοποιείται σε συνεννόηση του πελάτη με το κατάστημα είτε τηλεφωνικά είτε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με ένδειξη «Ακύρωση Παραγγελίας» και τον κωδικό αυτής, εφόσον η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί ακόμη. Στην περίπτωση που η παραγγελία έχει αποσταλεί, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Μετά την αποστολή της φόρμας παραγγελίας ο καταναλωτής λαμβάνει αντίγραφο της παραγγελίας, το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει ή/και να εκτυπώσει στο οποίο περιλαμβάνονται :
- η πλήρης επωνυμία και η διεύθυνση του καταστήματος.
- τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του αγαθού.
- την τιμή, την ποσότητα και τις δαπάνες μεταφοράς καθώς και το φόρο προστιθέμενης αξίας, εφόσον δεν περιλαμβάνεται στην τιμή.
- τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης και εκτέλεσης.
- τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς ή της τιμής.
- το δικαίωμα υπαναχώρησης, και ειδικότερα τους όρους και τον τρόπο άσκησης του δικαιώματος, και σε χωριστό έντυπο υπόδειγμα της δήλωσης υπαναχώρησης.
- πληροφορίες σχετικά με την εξυπηρέτηση μετά την πώληση και τις υφιστάμενες εγγυήσεις.
- τον κωδικό της παραγγελίας με τον οποίο μπορεί να παρακολουθεί την πορεία της παραγγελίας του.
Β) Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με αποστολή μηνύματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση της σελίδας είτε ακολουθώντας τη σχετική εφαρμογή της ιστοσελίδας στην επιλογή επικοινωνία, όπου συμπληρώνετε την αντίστοιχη φόρμα. Ο εν λόγω τρόπος συνίσταται σε περίπτωση παραγγελίας εξατομικευμένου είδους, που προϋποθέτει είτε τροποποίηση είτε ειδική κατασκευή από μέρους του καταστήματος. Σε συνέχεια του μηνύματός σας θα επικοινωνήσουμε προσωπικά μαζί σας μέσω κάθε πρόσφορου τρόπου προκειμένου να επιτευχθεί η καλύτερη και ταχύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.
Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
Το περιεχόμενο του παρόντος διαδικτυακού τόπου αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του καταστήματος. Ο διακριτικός τίτλος, το εμπορικό σήμα και το όνομα του χώρου, στον οποίο είναι αναρτημένος ο διαδικτυακός τόπος αποτελούν περιουσιακό αγαθό του καταστήματος, Κάθε πληροφορία, κείμενο, γραφικό, σχέδιο, λογισμικό και πρωτότυπο φωτογραφικό υλικό, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του καταστήματος και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού και ευρωπαϊκού δικαίου. Απαγορεύεται κάθε πράξη αναπαραγωγής, διανομής, τροποποίησης ή χρήσης τους για εμπορικό σκοπό χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδεια του καταστήματος.
Δικαίωμα επιστροφής/αντικατάστασης.
Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του α) επισκευή του προϊόντος ή β) αντικατάστασή του ή γ) αναλογική προς το ελάττωμα μείωση του τιμήματος ή δ) υπαναχώρηση από την πώληση.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον:
- Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται είδος άλλο από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν ή κατεστραμμένη συσκευασία.
- Ο καταναλωτής επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο ή στο mail του καταστήματος, προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.
- Εφόσον πρόκειται για προϊόν, που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που παρελήφθη.
- Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις) και στην αρχική του συσκευασία.
- Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την ταχυδρομική εταιρία που θα σας υποδείξουμε για τους πελάτες μας και με επιβάρυνση του καταστήματος.
Δικαίωμα υπαναχώρησης.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα μεταφορικά έξοδα. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών.
Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι δυνατή εφόσον :
- Αφορά σε προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία, όπως μετατροπές ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας.
- Συμπληρώσει και αποστείλει το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που του χορηγείται κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας.
- Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής, δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις.
- Δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο τα καρτελάκια του καταστήματος και οι ετικέτες του προϊόντος.
- Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος, όπως η εγγύηση, οι οδηγίες χρήσεις, και η απόδειξη αγοράς.
- Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.
- Αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση του καταστήματος με ένδειξη επιστροφή και αναφορά του κωδικού παραγγελίας.
Το κατάστημα δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.
Σε περίπτωση εκπρόθεσμης ακύρωσης της παραγγελίας τα χρήματα θα επιστρέφονται ανάλογα με τον τρόπο που ολοκληρώθηκε η συναλλαγή και πραγματοποιήθηκε η πληρωμή. Ειδικότερα οι συναλλαγές με χρήση πιστωτικής θα ακυρώνονται ενώ στην περίπτωση αντικαταβολής θα γίνεται κατάθεση των χρημάτων στο λογαριασμό που θα μας υποδεικνύει ο πελάτης.
Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα
H ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, σε ότι αφορά την ταυτότητα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ όσο και τις παρεχόμενες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγές. Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ σφάλματος/παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους.
Περιορισμός ευθύνης
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης τους, για οποιαδήποτε αιτία. Δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά ενημερώνει με βάση τα τηρούμενα στοιχεία για την διαθεσιμότητα ή μη τον ενδιαφερόμενο πελάτη και αναλαμβάνει σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων αυτών, να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη. Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει το περιεχόμενο (λχ πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου “όπως ακριβώς έχουν”. Σε καμία περίπτωση η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και προϊόντων ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.
Μετάθεση κινδύνου
Στις συμβάσεις κατά τις οποίες ο προμηθευτής αποστέλλει τα προϊόντα στον καταναλωτή, ο κίνδυνος απώλειας ή βλάβης των αγαθών μετατίθεται στον καταναλωτή, όταν αυτός ή κάποιο τρίτο μέρος το οποίο ορίζεται σχετικά από τον καταναλωτή και είναι διάφορο του μεταφορέα έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή των αγαθών. Εντούτοις, ο κίνδυνος μετατίθεται στον καταναλωτή άμα τη παραδώσει στον μεταφορέα, εάν ο μεταφορέας έχει ενταλθεί από τον καταναλωτή να μεταφέρει τα αγαθά και η εν λόγω επιλογή δεν προσφέρθηκε από τον προμηθευτή, με την επιφύλαξη των δικαιωμάτων του καταναλωτή έναντι του μεταφορέα.